Hoe kan ik klant worden bij Liratex?
U kunt klant worden door u te registreren bij het tabblad ‘Mijn Zone’. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. Liratex verkoopt enkel B2B, dus u dient te beschikken over een BTW-nummer.
Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
Via ‘Mijn zone’ kunt u uw gegevens wijzigen.
Kan ik mijn bestelling komen afhalen?
Indien u tijdens de afhandeling van uw bestelling gekozen heeft voor "Afhaling" kunt u uw order komen afhalen. Dit kan kosteloos en tijdens werkdagen tussen 8u30 en 17u00 (op vrijdag tot 16u00). U betaalt dan geen verzendkosten. U wordt verwittigd wanneer uw bestelling kan afgehaald worden.
Wat zijn de levertijden?
De leveringstermijn verschilt per bestelling en is afhankelijk van het soort goederen. De gemiddelde leveringstermijnen voor textiel en verbruiksgoederen bedragen tussen de 1-10 werkdagen. Wanneer een artikel niet voorradig is krijgt u een melding met de verwachte levertijd en krijgt u de keuze om dit artikel te schrappen van uw bestelling of het te laten nasturen.
Wat betaal ik aan verzendkosten?
Bestellingen boven de 250 euro (excl.BTW) worden kosteloos geleverd binnen België, Nederland en Luxemburg. Voor kleinere bestellingen bedragen de verzendkosten €10 (binnen België en Luxemburg) of €12,00 (naar Nederland). Voor verzendingen naar andere landen zijn de tarieven op aanvraag afhankelijk van de bestelling.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling.
Hoe kan ik een product zoeken?
Binnen de webwinkel vindt u rechtsboven de functionaliteit "Zoeken". Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.
Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door in te loggen op onze webshop en bij de informatiepagina van het product te klikken op de button "In winkelwagen". Het artikel wordt dan in uw winkelmandje geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op "Bestelling plaatsen" te klikken.
Hoe weet ik welke producten in mijn winkelmand liggen?
Rechtsboven in uw scherm vindt u een winkelmandje. Als u klikt op "Winkelmand aanpassen" gaat u direct naar de inhoud van uw winkelmandje.
Ik wil een artikel in mijn winkelmand verwijderen. Hoe doe ik dit?
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door op het vuilbakje te klikken en te bevestigen. Meteen kunt u de wijzigingen in uw bestelling zien.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u online een bestelling plaatst, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet behandeld is. Neem zo snel mogelijk contact op met Liratex voor meer informatie.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Goederen in originele staat kunnen meestal geretourneerd worden.
Hier bestaat een procedure voor.
Voor het terugsturen van goederen, om welke reden ook, dient eerst een document 'RMA' aangevraagd te worden.
Als de retour wordt goedgekeurd, krijgt u de RMA.
Dit formulier dient op de doos van de te retourneren goederen gekleefd te worden. Daarna kan u de goederen terugsturen.
Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Klachten met betrekking tot een foutieve levering dienen ons gemeld te worden binnen de 7 werkdagen na levering. Dit kan via mail naar info@liratex.com. Als blijkt dat de klacht gegrond is, zorgen wij spoedig voor een oplossing.